Verblijven bij Scouting Paulus

Verhuur

Op zoek naar een leuke plek voor een weekendje of een zomerkamp? Misschien is onze blokhut wel de ideale locatie voor jullie groep.

Onze gezellige groep is te vinden aan de zuidkant van Etten-Leur. Naast onze blokhut ligt de loop- en fietsbrug over de snelweg. Door onze ligging hebben we een ruime keuze waar we ons scoutingspel laten plaatsvinden. Net over de brug is een stukje bos, aan het einde van ons terrein begint een park en het centrum is op loopafstand.

Vast verhuur

Zijn jullie als vereniging, club of groep op zoek naar een plaats waar je je clubavonden of bijeenkomsten kan laten plaatsvinden? Ook dan kun je terecht bij ons. Vul het contactformulier in met je vraag en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.